Pagina's

maandag 30 juli 2012

NOTD: city in the night

Hee,

ik ben al heel lang trouw abonee op cutepolish, maar ik heb nooit echt iets nagemaakt. ik weet niet, nah. ik hou wel heel veel van nagellak (dat is toch duidelijk, als je in totaal een plank van 3 meter vult met nagellak?) maar ik bedacht altijd zelf wel wat ik op mijn nagels had. maar dit, o my! dit vind ik mooi. cutepolish uploaden een tutorial van een silouette van een stad in de nacht. ik hoefde eerlijk gezegd alleen maar naar de tumbnail te kijken, en ik kon alweer verder. ik heb gewoon inspiratie opgedaan door naar het plaatje te kijken :) hihi ik zal hieronder de video zetten van cuteplosh en nog wat foto's van mij. het is echt heel simpel!



leuk! dit is echt de eerste keer dat als ik iets met mijn nagels doe dat alle nagellak van andere merken zijn :)



je lakt gewoon wat nagellak op een sponsje, en dan op je nagel. eerst een laagje wit zodat de kleuren mooier uitkomen. je haalt met een wattestaafje, de nagellak van je vinger weg.



als jou het niet lukt om dit te maken, vanaf een plaatje is hier ook de tutorial van cutepolish:


X Ronja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...