Pagina's

donderdag 26 juli 2012

Sleek palette Monaco review

Hee,

Ik was een paar dagen naar mijn broer geweest, en er is een winkel bij hem in de buurt die sleek verkoopt! Eerst wou ik het curacao palette kopen maar die vond ik in het echt toch niet super mooi, dus kocht ik het sleek palette van de monaco collectie. Hij kost 8,95.
Hij heeft zoals ieder sleek i-divine palette 12 goed gepigmenteerde oogschaduws. Ik heb ook het storm palette van sleek. Willen jullie daar ook nog een review over? Goed, verder met dit palette.





er zitten matte en shimmer kleurtjes in, donkere felle en ook nude kleurtjes!



dit is de bovenste rij: van links naar rechts:
bamboo: een lichte creme kleurige matte oogschaduw. mooi te gebruiken als highlighter! ook prima pigment trouwens
aquamarine: een turquase kleur, goed gepigmenteert en mat. mooi!
midnight garden: een mooie donkerblauwe kleur, ook mat en prima gepigmenteerd! korrelt ietsje, maar daar valt mee te leven toch?
sunset: een shimmer koper rode kleur. hij lijkt bijna creamy! heel goed gepigmenteerd.
washed ashore: een peachy oranje kleur, ook met shimmer, en wederom ook weer lijkt hij bijna creamy! ook heel goed gepigmenteerd (d of t?)
magenta madness: op de foto komt hij niet goed over, maar het is een neon fuchia paarse kleur!



dit is de tweede rij van links naar rechts:
summer breeze: een goed gepigementeerde matte lichtblauwe kleur.
sand walker: je ziet hem niet zo goed, maar dat komt door mijn huidskleur. hij is namelijk goed gepigmenteerd! de binnen kant van mijn arm is lichter dan de buitenkant, en als ik hem daar op swatch zie je hem helemaal niet meer :')
kiwi zest: alweer, net als de andere shimmer kleurtjes lijkt hij creamy! en weer een goed gepigmenteerde kiwi kleur!
lotus flower: een paarse kleur. exact het zelfde als de andere shimmer kleurtjes!
humming bird: een turquase kleur, maar dan met shimmer *en ja ook creamy, en dat hele verhaal haha!*
moors treasure: een vampy matte bordeaux paarse kleur. ook goed gepigmenteerd! 




ik ben tevreden! wat hebben jullie van sleek?

X Ronja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...