Pagina's

donderdag 30 augustus 2012

Ebay bestelling

Hee,

ik heb weer eens wat besteld op ebay en vandaag kreeg ik het binnen!
ik heb het van 3 verschillende verkopers, en ik heb 4 dingen besteld. kijken jullie mee?
zo kreeg ik de pakketjes binnen:



als eerste bestelde ik een ear cuff met een gouden zwaluwtje. ik betaalde er 1,87 voor. ik vind hem echt super vet!



als tweede kocht ik een eenhoorn oorbel. ik heb geen gaatjes maar die komen wel! haha ik vond ze zo vet! voor 1,64.



als derde kocht ik nog 2 dingen. een ketting en een ear cuff. als eerste de earcuff die ik kocht voor 1,95 met een veertje en pareltje eraan. ik ga hem wel verbouwen denk ik, het pareltje er tussen uit halen en ik heb een klein hangertje, een turqoise steentje die ga ik er denk ik bij hangen.



als laatste had ik bij die verkoper ook nog een ketting. die kocht ik voor 1,43 ik vind hem heel leuk!



ik ben tevreden zoals altijd met mijn koopjes op ebay.

X Ronja

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...