Pagina's

vrijdag 31 augustus 2012

Trends

Heee,

In mijn inspiratie post verwerk ik meestal trends van dit seizoen.
Nou zijn deze trends bij veel mensen bekend! Ik heb alleen nog niet alle trends gehad en ik dacht laat ik jullie maar kennis maken met de trends (niet alles want geloof me ik weet ook niet alles) van dit seizoen. Dan bedoel ik nog niet herfst winter; dat komt nog. Als zou hier in niet heel veel verschil zitten met de herfs/winter.

AZTEC

Trend: Aztec by lifelaughandhappiness featuring a rucksack bag

T-shirts, tassen schoenen telefoon hoesjes; wat je ook maar kan bedenken allemaal met tribal print -ook wel bekend als aztec- . Zelf vind ik deze trend erg leuk en dan vooral met wat lichtere kleuren!

PASTEL

Pastel by lifelaughandhappiness featuring a deep v dress

Zoete kleurtjes om op te eten! Pastel kleuren doen me vreselijk veel aan macrons en andere schattige lekkernijen denken. Zelf vind ik pastel kleuren echt prachtig alleen draag ik ze amper omdat ze me flets maken. Maar ik ken ook heel veel mensen die pastel kleuren vreselijk vinden (waaronder mijn moeder, haha)

NEON
Neon van lifelaughandhappiness met cateye sunglasses

Neon; i love it! Vooral neon roze (zoals je waarschijnlijk al hebt opgemerkt in de collage, haha).
Sommige gruwelen er echt van en zien het al snel als ordinair.Ik moet eerlijk zeggen dat ik neon groen en geel meteen vergeleek met die lelijke net niet geel net niet groen t-shirt van de coolcat; maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ook over deze trend zijn de meningen nogal verdeeld maa rik hou er van!

Dan nu een kledingstuk die dit seizoen erg in is!

SHIRTS MET OPDRUK

T-shirts! van lifelaughandhappiness met printed shirts

Altijd al worden deze shirts veel gedragen maar nu extra veel door de super leuke (en goedkopen) shirt met opdruk van de H&M.

X Marije

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...