Pagina's

zaterdag 29 september 2012

shoplog hasselt!

Hee!

ik ben vandaag 'even' naar hasselt geweest! ik krijg maandag pas mijn geld, maar ik geef het altijd eerder uit. (hele slechte gewoonte..) maar goed! dat wil niet weerhouden dat ik leuke dingen heb gekocht! ook was er vandaag de glamour fashion day! en kon je in veel winkels korting krijgen, dus ging ik al lezend in de bus naar hasselt! kijken jullie mee?



het lijkt net of dit truitje ge-dip dyed is, hoe dat komt weet ik niet :')
new look 6,99



hetzelfde t-shirt maar dan in het donker groen. ik had wat basics nodig! 6,99



dit truitje viel heel mooi, dus moest ik hem gewoon hebben! hij is heel mooi en er zit een leuk genaaid driehoekje in de hals. hij heeft van die vlekjes, van die vezeltjes. dat vind ik leuk haha! 8,99



als laatste bij de new look kocht ik een basic donkerblauw topje. ja, ik weet het veel truitjes! maar ik had een paar basics nodig, en ik vond het groene truitje gewoon heel leuk. 4,99



toen ben ik naar de h&m gegaan!

dit vest wilde ik al heel lang, overal was hij uitverkocht maar gelukkig zag ik hem hier! (helaas wel een maat te groot, maar dat is ook weer een slechte gewoonte; dingen kopen ook al is het niet de goede maat.) divided 24,95



in de herfst en winter veranderen mijn panty's in maillots, dus. 14,95



ik zou eerst een grijs zwart gebleekte broek met aan de zijkanten een reep leer, maar die kon ik niet vinden na een lange zoek tocht dus gaf ik het op en nam deze maar! ik vind hem heel leuk :) 14,95



 X Ronja


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...