Pagina's

vrijdag 30 november 2012

Een dag uit mijn leven over 10 jaar... (verhaal vorm)

-zo hoop ik dat 1 dag uit mijn leven op mijn 24ste eruit ziet-

Ik word wakker ik mijn prachtige kamer vol met designer meubels en gepimpte antieke meubeltjes!
Naast mijn geweldige -en niet te vergeten KNAPPE- man Niall Horan.



Daarna loop ik naar mijn inloop kast en kies een van mijn geweldige designer jurkjes uit, plus een paar louboutins. Dan loop ik naar beneden en daar zit mijn ober -aka Justin Bieber, zijn carrière is tegen die tijd totaal geflopt en gaat dan mij en mijn manlief Niall bedienen- met het ontbijd. Oftwel een f'in high tea want HALLO we zitten in Londen de stad met de allerlekkerste scones, muffins, brownies en ga maar zo door ever!

9 mooie inloopkasten

Vervolgens neem ik een taxi naar mijn werk, ik werk voor de Engelse Vogue en reis door de hele wereld om mode shows te bezichtigen. Vandaag moet ik een verslag over de spring/summer collectie van Prada 2022 schrijven. Terwijl ik druk aan het werk ben achter mijn apple laptop komt mijn baas binnen. Ze vertelt me enthousiast dat Vogue modellen gaat scouten voor elite models en ik mag mee. In de haast vergeet ik mijn  verslag van de s/s collectie van Prada op te slaan, maar ja ik was toch pas net begonnen



Aan het eind van de dag heb ik enorm veel meisjes gescout, want jezus iedereen is hier zo mooi!
Er sprong 1 iemand echt uit dat was een meisje met oranje haar. Ze is zo een beetje de enige ginger in heel London volgens mij. Ik nam weer de taxi naar mijn appartement -die trouwens boven de starbucks zit- en ging nog even in mijn straat wat winkelen. In mijn straat zit een Primark en een River Island en dus ook een starbucks. Dit zijn echt mijn favorieten winkels ( samen met de Amerian Apparel, Forever 21, Topshop en de New Look)



Na flink geshopt te hebben ga ik thuis lekker in een bubbelbad samen met een berg tijdschriften en een ijs koffie van starbucks. In de avond ga ik nog even bij Eva op bezoek (ze woont naast mij) en haar echtgenoot Harry Styles (jaaaaa, ze zijn verloofd!) ik kon het natuurlijk niet laten om bij de Marc by Marc jacobs store - waar ik eerder op de dag al naartoe was gegaan- een horloge voor Eva te kopen en een leren gevlochten armband voor Harry. Na wat bij te hebben geklets met Eva en Harry en iets te veel champagne te hebben gedronken ga ik weer naar huis. Waar Justin Bagger al met een schaal nando's klaarstond. Laten we zeggen een half lege schaal nando's Niall was al aan het eten. Ik gaf Justin een tientje en gebaarde hem dat hij weg moest gaan. Na het eten was ik kapot ik heb alleen nog maar met Niall op de bank the perks of being a wall flower gekeken (ik kan die film niet vaak genoeg zien) en ben daarna naar bed gegaan.

X Marije
P.s Het was de bedoeling het gewoon neutraal te houden dus zo van mijn baan is:.... Mijn man heet:..... Mijn hobby is:..... maar ja ik en neutraal. Ik kon het niet laten en toen ik op de helft van mijn post was zat ik helemaal in een verhaal vorm dus uhm het is een soort van verhaaltje? Tja ik hoop dat jullie het leuk vonden, haha.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...