Pagina's

zaterdag 10 november 2012

instagram #9

Hee!

het is weer een week geleden dat ik mijn instagram foto's met jullie deelde! (hij kwam de vorige keer later online maar het waren wel foto's van een week) als je mij nog niet volgt op instgram kun je mij volgen op @rovertjeronnie

uitzicht!



ik hoefde alleen maar dit beursje mee te nemen naar school, maar hoe neem ik een beursje dan mee? probleem! uiteindelijk nam ik maar een tas mee



waah! 89 volgers! inmiddels heb ik er 91 op naar de 100 :D



ik had zin om sushi te maken dus dat deed ik.





skypen met maria



toen ik mijn nieuwe camera had ben ik bijna meteen naar mijn neef gegaan voor uitleg! toen ik na een dag foto-les te hebben gehad naar huis ging, kreeg ik nieuwe rolletjes voor mijn diana f+, adobe photoshop en heel veel boeken!



nask met eline!



wachten.



fleur ging foto's maken



annemijn is een giraf *door fleur*



sara's soep. *ook door fleur*



nieuwe lipliner! eventjes voor dat ik naar school ging bij de hema op het station gekocht, dat was leuk om te doen haha!



pedo's



ik neem de laatste tijd een thermoskan met heet water mee naar school en een zakje cup a soup, en vraag dan op school om een bekertje. annemijn mocht ervan en daar was ze blij mee zoals je ziet



de anderen mochten ook een hapje, maar die wou ze wel zelf aan hun geven



ik kreeg een zoethout stokje van annemijn, het doosje leek net op een sigaretten doosje en de zoethoutjes ook dus gingen we stoer doen ermee :')



koken!



koken met eline!



we hebben etsen op school. dat houd in dat je een metalen plaatje helemaal glad schuurt, er dan vernis opdoet en er dan figuren inkrast. je legt hem in zoutzuur en kunt hem dan afdrukken als een stempel!



fleur ging weer foto's maken



*door fleur* draamaa, fleur pakt mijn ipod altijd als ik hem in mijn handen heb, en ik wou hem snel terug pakken maar ik was te laat.



annemijn was weer blij met de soep die ze kreeg



voeten op tafel, doen we gewoon.



fleur en ik gingen in de kantine onder de tafel zitten.



uitzicht van onder de tafel. toen kwam de concierge aanlopen van de internationale school waar wij het gebouw mee delen en hij werd een beetje boos want hij vond ons raar.



ik ging onverwachts naar marije toe vrijdag. het was sint maarten daar, en ik ging me verkleden en we gingen een lampion maken.



we hebben allemaal gaten gemaakt en daar plaatjes achter geplakt, steentjes erop geplakt en omdat we geen lichtjes hadden legden we telefoons in de lampion haha!



ik had popcorn en die deed ik in een starbucks beker. *hij was schoon hoor*



langs de deuren met sint maarten!



X Ronja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...