Pagina's

vrijdag 30 november 2012

The perks of being a wallflower

Hee,

Misschien hebben jullie al eens gehoord van dit boek (voor de mensen die op tumblr zitten weet ik het wel zeker!), het boek  is erg geliefd en Engeland en Amerika. Het is zelfs verfilmd! Ik wou de film heel graag zien maar deze draait slechts in een paar Paté bioscopen en is nu al uit de bioscoop, helaas :( Nou wil ik ook heel graag het boek lezen, maar helaas is die alleen in het Engels en het Duits verkrijgbaar. Maar nou lees ik vaak stukjes uit het boek op tumblr (in het Engels) en dat valt zeker te begrijpen! Dus nou ga ik 'm voor sinterklaas vragen. Ik ga jullie niet vertellen waar het boek over gaat maar ik ga jullie een paar bladzijdes etc van het boek laten zien. Enjoy!

X Marije



















2 opmerkingen:

  1. Het boek is nu ook voor 16 euro of zo iets bij de selexyz in het nederlands te krijgen! Ik ben er vanmorgen in begonnen, en ik heb hem nu al uit!!!! het is echt een geweldig boek! zeker een aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zijn de quotes die in het engelse boek staan hetzelfde in e nederlandse versie, ik bedoel is het nederlanse boek heel anders vertaald?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...