Pagina's

dinsdag 25 december 2012

Essie nagellak; mint candy apple review

Hee!

vandaag ga ik de essie nagellak die ik een tijdje geleden op kaya's blog won reviewen!









Het kwastje heeft een fijne maat, ik kan al mijn nagels behalve mijn duimnagel in een keer lakken!
Er zit ook heel veel in het potje vind ik!



Op de foto draag ik 3 flinterdunne laagjes en zoals je ziet dekt hij prima, ook als je 2 normale laagjes zou doen. De nagellak heeft een fijne lak substantie en droogt heel snel!
Zoals je wel van essie verwacht blijft hij ook goed zitten, al ligt dit ook aan de sterkte van je nagels en aan wat voor een activiteiten je verricht!



Essie nagellak is te koop bij de etos en kost 9,99. Het potje bevat 13,5 ml.

Liefs, Ronja


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...