Pagina's

vrijdag 21 december 2012

Het einde van de wereld?

Heeeya guys,

Het is 21 december. De dag waarop volgens de maya's de wereld zou vergaan.
Maar de wereld is er nog steeds haha :) Vanochtend moest ik om 9 uur op school zijn om mijn rapport op te halen. Ik ben echt heel blij met mijn rapport dit jaar gaat nu al zoooo veel beter dan vorig jaar. 
Mijn enige onvoldoende is een 5,5 voor Natuurkunde maar dat haal ik nog wel op hehe.
Vorig jaar deed ik atheneum en nu havo en dat is zoooo veel makkelijker.
En ik heb een leukere klas en ik snap hoe je moet leren dus tja dat helpt ook ^^
A fijn het einde van de wereld. De maya kalender houd vandaag op. 
Er zijn honderden mensen die hier serieus in geloven. Zoals onder andere de paus haha.
Ik zelf geloof er niet in.
De maya's zijn gewoon uitgestorven of whatever en hadden geen tijd meer om een nieuwe kalender te maken, haha. Nou ben ik benieuwd of jullie in het einde van de wereld geloven? Of in Aliens misschien?
Ik zelf geloof in aliens hahaha. Mijn vader is er een ;) Geheimpje, hihi. Hij ontkent wel steeds :s

Nou goed een paar foto's van aliens: 


LOOK LOOK LOOK ALIENSSS ATTACK.

X Marije



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...