Pagina's

zaterdag 22 december 2012

Kerstmis

Hee!

vragen jullie je af waarom ik nog niks heb ingepland voor maandag, dinsdag en woensdag? dat is omdat wij thuis geen kerstmis vieren! ik weet eigenlijk niet zo goed waarom, we vieren het gewoon niet. we hebben geen cadeautjes, familie zien we ook niet echt. vorig jaar hadden we zelfs geen kerstboom! (dit kwam omdat we het kerstboompje uit onze tuin wilden, maar het vroor dus we konden hem niet uitgraven..) dit jaar hebben we wel een kerstboom! zal ik een CTOTY maken? (christmas tree of the year) hij is niet heel interessant maar misschien vinden jullie het toch leuk!

Tumblr_mf9gecfxam1r2qs2ho1_500_large

we hebben ook geen kerstdiner, eigenlijk vind ik dit wel jammer allemaal want ik ben wel benieuwd naar een kerstfeest zoals hij gevierd wordt door de meesten, omdat ik het nog nooit heb meegemaakt. het gaat meestal zo; mama, wat eten we? ''ik ben moe, misschien kunnen jullie een zakje soep maken'' kunnen we geen frietjes halen? *sad panda face* ''nee, het is kerst! de friettent is dicht!'' oja.. ik heb candy canes uitgedeeld op de laatste schooldag, en ik verkleedde mij als een kerstboom; bordeaux rode maillot, groene sjaal, rode lipstick en groene ooglook dansend door de school met candy canes! o, en verwacht een paar kerstbal foto's! haha :) vrolijk kerstfeest allemaal!

36529_304271806357466_664923496_n_large

hoe vieren jullie kerst?

Liefs, Ronja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...