Pagina's

zaterdag 22 december 2012

Wat ga ik deze vakantie doen?

Hee!

Ik ga jullie vertellen hoe mijn kerstvakantie ingedeeld is! vandaag had ik een rust dagje, doelloos niksen. dat heb je nodig afentoe, en zeker na een week school. morgen ga ik wat huiswerk maken, en hopelijk met mijn zus naar aachen! als ik naar aachen ga, zal ik foto's maken! maandag tot en met woensdag heb ik nog niet echt iets eigenlijk.. donderdag komt maria! en misschien fleur, maar dat is nog niet zeker. maria blijft slapen, en in de avond hebben mijn zus en broer een optreden! de volgende dag gaan maria en ik samen naar haar huis, en daarna gaan we naar sanne! ik blijf bij sanne slapen, en de volgende dag ga ik een keer naar huis! de volgende dag heb ik de tijd om in te pakken, want... de 31e gaan maria en ik samen naar spanje! we gaan samen met haar moeder een week rond malaga zijn, ik heb er zin in :) in spanje wil ik veel gaan filmen! ook ga ik deze vakantie proberen wat filmpjes te maken, maar help! wat voor filmpjes? geef mij alsjeblieft suggesties want ik weet het niet!

Liefs, Ronja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...